fredag 17 april 2015

Vatten i trädgården.

Jag tycker att det är rätt trevligt med vatten i trädgårdar. Nu har vi ett stort vattenblänk i trädgården med vår pool på ca 8m x 4m, men jag tänker främst på mindre/små vattenansamlingar.
Jag skulle gärna vilja ha något vattenspel. I veckan fick jag se ett vackert sådan som finns hos Ting ute & inne.
Bild lånad från Ting ute & inne

Jag skrev i ett tidigare inlägg om olika kärl i bland annat zink som mannen tagit med hem från förvaring. Här finns  en balja som jag har lite tankar och idéer kring - får se vad som blir av i vår och sommar.
Det är lite det som är det mysiga med våren - man går och funderar på olika projekt som man kan tänka sig göra, behov och önskningar som man vill tillfredsställa. Förra året hände det mycket - men vissa saker "betades" inte av, så de finns kvar på projektlistan!
Vilka projekt/önskemål har du på gång?

Inga kommentarer: