lördag 11 april 2015

Skor - en svaghet!

Precis som dem flesta gillar jag kläder, skor och olika accessoarer. Har alldeles för många väskor enligt mannen...
Men jag har en svaghet när det gäller skor! Jag gillar skor - alla typer! Har en hel del, även om jag försökt att rensa ut bland skor som gjort sitt och skor som jag inte använder. Har tyvärr även upptäckt att mina fötter har blivit lite större på äldre dagar (efter graviditeterna), så några skor har blivit för små!
Nu kommer våren och då kan vi ta fram vårskor och snart även tofflorna!! (förra året inköptes nog 5 par nya tofflor i olika färger och modeller)

Nu råkade jag snubbla över en sida på nätet om ett familjeföretag som har fantastiskt fina skor. Det är Skoforum. De har sin butik i Borlänge, men man kan handla på nätet...
Där hittade jag dessa härliga vårskor som jag lätt skulle kunna hitta husrum för hemma hos mig! Det hamnade snabbt på önskelistan.

Bilderna lånade från Skoforum.se

Kanske ska du ut och lördagsfynda i dit fina vädret?

Inga kommentarer: