fredag 1 augusti 2014

Besök hos Mandelmanns

Det är inte utan det är lite med sorg som jag inser att det är augustimånad idag. Innebär att sommaren är inne i slutfasen och att jag bara har en vecka kvar av ledighet - en ledighet som varit lång, men skön!!!

Idag begav vi oss, hela familjen iväg, först till Naturum i Kristianstad och sedan blev det besök hos Mandelmanns i Rörum. Jag och min man såg ett TV-program om dem för många år sedan, men det har inte blivit av att vi kommit dit...
Äntligen blev det av!
Lite entré till holken...
... sen njöts det av blommor, växter, grönsaker, frukter, bär, djur coh roliga idéer och tips!!
Här kommer några få bilder på det vi såg och upplevde där idag.



Härlig äppelspaljé!

Hade en hel del idéer och tankar med mig därifrån. Helt klart inspirerande!!

Inga kommentarer: