fredag 21 mars 2014

För det var jag värd!

Igår var jag hos tandläkaren. Detta har tidigare varit väldigt jobbigt och jag har mått väldigt dåligt. Hjärtklappning, illamående och ångest! 
Att ringa och boka tid (för några år sedan) var enormt svårt - kunde inte prata när jag kom fram eller så grät jag hejdlöst för att jag mådde så dåligt över att jag skulle behöva gå dit. Numera klarar jag av att detta på ett normalt sätt - jag tycker kanske inte att det är så roligt. Känns lite jobbigt att sätta mig i stolen, men jag gråter inte, känner mig inte illamående längre och har inte heller ont i hela kroppen med efterföljande träningsvärk för att jag varit så spänd i stolen.
Igår gick det galant!!
Därför passade jag på att belöna mig själv med att köpa några tidningar att bli inspirerad av och få drömma bort lite i...
För det var jag värd!!

Inga kommentarer: