söndag 22 juni 2014

Sommarläsning

Ledighet - då menar jag verklig ledighet. Inte ledig från jobb, men en massa jobb saker som hänger över en, att rätta, att bedöma, att ge feedback på.
Nej med sommarlov är det ledighet på riktigt!! 
Man har (i alla fall jag) lite förväntningar, förhoppningar lite önskemål på vad man vill göra, några saker man vill hinna med.
Denna sommar går jag in i med en del inbokat i kalendern, men fortfarande en hel del tomma ark som kan fyllas med spontana saker, eller bara vara blanka då man bara är...
Jag har en liten önskan om att jag hinner läsa lite i sommar. Jag gillar (läser nästan bara) deckare. Jag läser/har läst en del svenska författare och är kanske lite insnöad på svenska deckarförfattare. Här är lite ur den hög jag tänkte beta av lite av i sommar...
Vad tänker du läsa i sommar??

Inga kommentarer: