torsdag 8 maj 2014

Kul inredningsdetaljer

Att bli inspirerad och hitta idéer - visst kan det komma från många olika ställen! Älska att bläddra i tidningar och surfa på nätet. Ibland snubblar man över något roligt - försöker spara det för att bli inspirerad vid senare tillfällen. Ibland kommer jag dock inte ihåg varför jag sparat en bild eller ett urklipp. Då har det gått en tid och jag kan konstatera att om jag inte kommer ihåg varför jag sparat bilden/urklippet är det dags att göra mig av med det...
Vill dock visa två bilder från min inspirationsmapp när det gäller inredning. Visst blir man inspirerad!?
Cykel som tvättställ bl.a.

En gammal flygel har blivit en hylla på väggen!

Bilderna är lånade från nätet, men det är ett tag sedan och jag hittar inte mina noteringar om varifrån :(

Inga kommentarer: