lördag 28 mars 2015

Fönster med vår i vas

I torsdagss hängde jag upp lite små vaser i några fönster med vårblommor, tulpan och påsklilja. Jag och barnen var på en liten tur till en blomsterbutik och köpte lite vårblommor.
Här några bilder från hur det ser ut i ett av fönstren i trappan.



 Utifrån ser man naturligtvis också vaserna med blommorna - här en bild från utsidan av ett köksfönster.
 Jag har även en liten glasflaska som jag hade kvar efter jag köpt must på Åbergs Trädgård (se inlägget HÄR ), som jag satte ner några stjälkar och har på avlastningsskåpen i vardagsrummet/vid matplatsen.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Kom just på att jag inte läst din blogg sen innan sportlovet! Så det var ju kul att läsa ikapp och se hur mycket som hänt! Så flitig du har varit med diverse "grönsakspyssel"